Sayfalar

19 Mart 2017 Pazar

Amelie's Garden

Ankara son bir yılda kahve zincirleri açısından muhteşem bir şehre dönüşmüş. İnstagramda gezinirken, bir güzel hesaba denk geldim, o hesap başka hesaba açıldı derken bir anda "Ankara'da ne çok yer açılmış, biz hep aynı yerlere gidiyormuşuz, o yüzden haberimiz yokmuş" derken buldum kendimi. Ve sırasıyla hepsini keşfetmeye karar verdim.

Geçen haftalarda kızlarla (Merve ve Ceren) ile kahvaltı yaptık. Sonrasında başka bir yerde kahve içelim derken, nerede içeceğimize karar vermek zor olmadı. Kızlara Amelie's Garden'dan bahsettim ve hemencecik soluğu orada aldık.

Mekan beklentimin çok üstünde çıktı. Bir kere dekoru girer girmez burası Ankara değil dedirtti. Ankara sevdalılar bu yorumuma lütfen alınmasın, ama öyle bir hakikat var benim gözümde. Burasının atmosferi beni aldı götürdü, yurt dışındaki yerlere. Duvardaki resimler, tezgahın üstündeki kekler... Hepsi cezbediciydi. Hafta içi olmasına rağmen, boş masa yoktu. Bu da mekanın yeni açılmış olmasına rağmen tuttuğunu gösterir benim gözümde.

İçerideki profil ise 25 yaş ve üstü diyebilirim. Sanırım etrafta elçilikler yakın olduğu için, yabancılar da vardı. Karşılama kısmından, hizmet kısmına kadar kıvamında samimiyet vardı. Mekanda çalışanlar sohbete açıklar ama abartmadan. Açıkçası fazla sohbetten de hoşlanmam, gereksiz soğukluktan da...

Mekan sanki instagram için açılmış:) Her köşesi fotoğraf çekmelik olmuş. Biz de oturur oturmaz bir sürü fotoğraf çektik. Mekanın bir duvarında tasarım ürünler satılıyor. Kanaviçe duvar süsünden, kolyeye, bardak altlığından broşa kadar. Bence çok şirin bir ayrıntı olmuş.

Dükkanın en dip köşesi ise succulent köşesi olmuş. Bildiğin toprak, saksı alanı. Öyle keyifli duruyordu ki... Succulent almak isterseniz, bu küçük atölyede hemen istediğiniz şekilde hazırlanıyor.


Karnımız tok olduğu için, kahve ve tatlı aldık. Tatlı olarak kızlar kek aldı ben de bal kabaklı cheesecake. Kızlar keki sevdi, benim cheesecake biraz daha iyi olabilirdi. Çok tatmin etmedi.



Özetle, Amelie's Garden'ın her köşesini ayrı sevdim, burasının varlığından mutluluk duydum. Bence gidip siz de yerinde görmelisiniz.

Adres: Şili Meydanı Güneş Sokak No:3/A  Çankaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.