Sayfalar

20 Şubat 2014 Perşembe

Blogger Buluşması-Boteco Ankara

Kardelen blogunun sahibi Kübra'dan blog etkinliği daveti gelince, hemen geliyorum dedim. Kızlarla da uzun zamandır görüşememiştik. Kübra yaklaşık bir ay boyunca etkinliğin detaylarını planladı, her şeyin gelen misafirleri için kusursuz olmasını istedi. Yer anlamında da blogger buluşmalarının adresi olan bizim yerimiz Boteco'yu seçti. Umarım herkesin keyifli zaman geçirmesinde bizim de ufak da olsa katkımız olmuştur.

Kübra ile etkinlik saatinden 1,5 saat öncesinde buluştuk. Tüm hediye paketlerini yerleştirdik. Açıkcası ortada büyük emek var, herkese hediyeleri isimleri ile tek tek paketlenmişti. Tabi Kübra'nın evdeki destekçileri annesi ve teyzesine teşekkür etmeyi borç bilirim.

Oldukça kalabalık bir buluşma oldu. Toplam 27 kişi. Blogger buluşmalarını eskiden tanıdıklarımı yeniden görebilmek ve takip etmeme rağmen tanışmadıklarımla da yüz yüze tanışma fırsatı bulmuş olmak için seviyorum. Bu buluşmada da bol fotoğraflı, bol muhabbetli oldu.

Yemekleri yedikten sonra, Kübra buluşmaların geleneksel hediye çekilişini yaptı. Herkese birbirinden güzel hediyeler verildi. Audrey sevenlerden olduğum için, makyaj çantamın da Audrey'li çıkması güzel bir tesadüf oldu.

Dönüşte de birbirinden güzel hediyeler ile döndük. Sponsor firmalara teşekkür ederiz. Ve en çok da bu etkinliği planlayan ve bizleri bir araya getiren Kübra'ya teşekkür ederiz.



- Alpro


- Apolena


- Bistro Boteco


- Cyrene


- Doa Kozmetik


- Dore Çorap


- Durance


- Kozmela


- Otacı


- Pastel


- Very Cupcake


-Cloud10Beauty


2 yorum:

  1. İyi ki geldik yine :) Ev sahibeliğiniz de çok güzeldi, Boteco bizim mekanımız sanki, tekrar görüştüğümüz için çok mutlu oldum, teşekkürler herşey için :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, memnun ayrılmanıza çok sevindim. Ben de görüştüğümüze çok mutlu oldum. Tekrar bekleriz:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.