Sayfalar

29 Ekim 2012 Pazartesi

Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun!

Keşke Ataturk'un yaşadigi donemde yasasaydim, keske Ata'mizi gorseydim. Liderlik ozelliklerini, zekasini, insaniyetini okudukca, nasil sansliyiz ki boyle bir kisi bizim önderimiz olmus demekten kendimi alamıyorum. Tabi ki bunu şans olarak gorebilene...

Bugun malesef ise gitmek zorunda oldugum icin, yuruyuse gidemedim. Ulus civarindan gectigim saatlerde, yuruyus icin insanlar toplaniyordu. Her taraf kirmizi, beyaz Turk Bayraklari... Cocugunu, ailesini alan gelmis, tekerlekli sandalyesi ile gelen var. Yasli olup zor yuruyen de... Oyle guzel bir goruntuydu ki gozlerim doldu resmen...

Ise gitmek zorunda oldugum icin, otobusten inemedim, isten yeni geldim. Bu postla da olsa hepinizin Cumhuriyet Bayrami'ni kutlamak istedim.

Cumhuriyet'in, Ata'mizin kiymetini bilelim. CUMHURIYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN!
fotokaynak

2 yorum:

  1. Bazı yasakları seviyorum, bayramımızın değerini pekiştirdiği için.Geçmiş yıllarda ki bayramlarda sokaklarda olsaydı keşke bu insanlar. Nice güzel bayramları beraber yaşayalım, kutlayalım inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Yasaklamaya calistikca cosku cogaldi, sokaklara tasti. Bu bayram bizim bayramimiz, kutlamaktan daha dogal ne var demekten kendimi alamiyorum

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.