Sayfalar

5 Temmuz 2012 Perşembe

Tek Kelimelik Mim

Deep beni mimlemis, uzun zamandir mim cevaplamiyordum, nedense mimler konusunda pek usengecim, bu sefer araya zaman girmeden hemen cevaplayayim istedim.

Mimin konusuna gelince, mimin yaraticisi Supercellma'nin blogundan aynen alintiliyorum:)

Şöyle ki bu mimin altına benim takipçim olarak benimle ilgili düşüncelerinizi yazacaksınız.
*Benim mimlediklerim de kendi sayfasında bu mimi duyurup takipçilerinin yorum yapmasını sağlayacak.
*Ve siz de başkalarını mimleyerek bu mimin elden ele dolaşmasını sağlayacaksınız. Oldu mu ? 


Beni mimleyen deep olduğuna göre, deep'i tek kelime ile anlatacak olursam, "entellektuel" olabilir, muhtemelen yazilarindan, okuduklarindan, izlediklerinden bu kaniya varmis olabilirim.

Deep ayrica mim icin tesekkurler:) Mimlemiyorum isteyen cevaplayabilir:) Isteyen benim hakkimda dusuncelerini de asagida yorum olarak yazabilir:)

2 yorum:

  1. tek kelime mim olduguna gore tek kelimeden dusuncede yazmak gerek

    'enteresan'

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.