Sayfalar

28 Eylül 2011 Çarşamba

Birbirinden Guzel Hediyeler

Birbirinden guzel hediyeleri cekilisleri bizleri bekliyor. Tabi ben de sansimi denemek istedim.

1)Bu senenin modasi seffaf cantalar. Fashion Ozge'de bunu dusunup cok guzel bir hediye secmis. Eger sizde katilmak isterseniz buraya tik tik.


2) Lensmakyaj blogunun sahibi 400. izleyiciye ulasma sebebi ile birbirinden guzel kozmetik hediyeleri veriyor. Katilmak isteyenleri buraya davet ediyorum.
3) Yine cok guzel makyaj malzemelerini hediye olarak secen Rengarenk Dunyam'in hediye cekilisine katilmak isterseniz buraya davet ediyorum.
 4) Severek takip ettigim What's Next'in hediye secimi de benim gibi kirtasiye duskunu biri icin mukemmel. Katilmak isterseniz What's Next'in blogunu ziyaret edin. Hadi tik tik.
5) Salvador Dali parfumu cekilisine katilmak isterseniz, sizi Bakimliyim,Bakimlisin, Bakimli bloguna isinlarim. Isinnnnnnn!

3 yorum:

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.